Як швидко і без проблем оформити кредит-онлайн?

В країні практично не залишилося людей, які б не знали, що таке кредит-онлайн. Частка позичальників в Україні складає більше половини населення, підходить під вимоги кредитних організацій. Деякі позичальники знають про тонкощі і нюанси отримання грошей у борг у мікрофінансової організації.

Що таке заявка на кредит-онлайн і як правильно її подати? Які документи потрібні для оформлення? Що відбувається під час розгляду і скільки чекати рішення? Як перевіряють МФО дохід позичальника законними і «незаконними» шляхами? Які ще перевірки бувають при розгляді? Навіщо МФО дзвонить позичальнику і задає питання по тільки що заповненій анкеті? Відповіді на найчастіші запитання потенційних позичальників у своєрідному FAQ по мікропозикам.

Що таке заявка на кредит-онлайн?

Заявка на кредит — це анкета-заява, яку позичальник заповнює та надсилає кредитору з метою отримання грошей у борг. Анкета містить питання по різним категоріям:

1.Паспортні дані позичальника (серія, номер, дата видачі, ким виданий і т. д.)
2.Адреса реєстрації та місце постійного проживання. Тут клієнт повинен вказати адресу прописки за паспортом та фактична адреса проживання, якщо вони відрізняються.
3.Місце роботи. У цій графі потенційному позичальникові потрібно вказати найменування організації-роботодавця, адреса офісу, телефон, посаду і т. д.
4.Персональна інформація. Тут зібрані питання про статус позичальника, кількості дітей, майно у власності, рівні зарплати і додатковому доході.
Контактні дані. Тут позичальникові потрібно вказати власний номер телефону та адресу електронної пошти. У багатьох МФО тут просять вказати 2-3 номери контактних осіб для екстреного зв’язку.

Для оформлення заявки на позику від клієнта потрібно тільки паспорт. У рідкісних випадках може знадобитися додатковий стандартний документ (ІПН).

Якщо у мікрофінансової організації є додаткові перевірки, то може знадобитися завантажити анкету фотографію перших розворотів паспорта, або банківської карти.

У всіх мікрофінансових компаніях подача заявки на позику через інтернет відбувається за одним сценарієм.
Спочатку потрібно підібрати потрібний варіант виходячи з умов — низька ставка і позику доступний у вашому регіоні.
Для цього можна скористатися сервісом підбору позик на нашому сайті.

Потім потенційний клієнт повинен вибрати суму і термін кредитування на спеціальному калькуляторі.

Слідом йому пропонують зареєструвати особистий кабінет, вказавши ПІБ, номер телефону та адреса електронної пошти. Тут же позичальник погоджується з умовами обробки і зберігання персональної інформації.

Наступним кроком стане безпосереднє заповнення анкети, потім клієнтові потрібно буде вибрати спосіб отримання грошей. На цьому заповнення онлайн-заявки закінчується.

При її заповненні позичальнику потрібно дотримуватися запобіжних заходів:

1.Не допускати орфографічних помилок, скорочень, не вписувати зайві крапки і коми, яких немає в документах і т. д. Дані анкети заповнюються суворо за паспортом і без скорочень.
2.Не «завищувати» зарплату, додатковий дохід і т. д. Скоринг-перевірка може запросто виявити невідповідність вказаної вами зарплати з середніми показниками за аналогічними посадами у вашому місті та регіоні. У цьому випадку вам можуть відмовити, зрозумівши, що ви намагаєтеся обдурити систему.
3.Не брехати! Це один з найголовніших моментів. Наприклад, якщо в анкеті є питання по кредитній історії, відповідайте на них максимально чесно. Не утаивайте і не прикрашайте. Якщо є прострочення, то ставте галочку на потрібному полі, їли є непогашені кредити — неодмінно вкажіть це. МФО вже знає вашу кредитну історію і подібними питаннями вона перевіряє вас «на чесність». Соврете — вам відмовлять без зволікань.
Перевіряйте кожне заповнене поле на помилки і невідповідності. Одна зайва буква і вам відмовлять.

См.також: 3 причини взяти мікрокредит у Манівео (MoneyVeo)
Як відбувається розгляд заявки? Що перевіряють? Скільки чекати?

Строки очікування ухвалення рішення будуть залежати від конкретної організації. Всі МФО можна поділити за типом перевірки на кілька категорій:

Скоринг-перевірка спеціальною програмою. Тут анкету позичальника аналізує програма, яка оцінює представлені дані по сотням і тисячам різних показників. На підставі цих показників виноситься остаточне рішення у наданні грошей або відмову. Максимальний час, який потрібно скоринг-програмі для розгляду становить 5 хвилин. Рішення відомо вже через 2 хвилини. Це найшвидша перевірка позичальника, аналогів якої немає. Але назвати її якісною не можна. За 2 хвилини провести комплексну перевірку позичальника неможливо, тому оцінка позичальника проводиться поверхово, що на руку останнім. Відсоток схвалення в таких компаніях вище, ніж в інших.
Ручна модерація. Повністю ручна перевірка позичальника з запитами в БКІ, паспортний стіл і т. д. Часто в таких організаціях проводяться додаткові перевірки (дзвінки контактам, родичам тощо) Ручна перевірка забирає не менше 30-40 хвилин часу, а максимум обмежений 24-ма годинами.
Напівавтоматична — це перевірка, яка поєднує в собі ручну модерацію і скоринг-оцінку. Тобто, мікрофінансова організація оцінює шанси позичальника на отримання позики через програму скорингу, але при цьому додатково перевіряє клієнта дзвінками контактним особам або проханнями надати фотографії документів і іншими додатковими перевірками. Приблизний час розгляду складе тут від 40-60 хвилин до декількох годин.

Види і типи перевірок у різних МФО

У кожній мікрофінансової організації свої методи оцінки і перевірки позичальника. Розглянемо основні з них, дізнаємося, для чого призначений кожен метод і які організації їх практикують.

Навіщо дзвонять родичам і знайомим? Що перевіряють?

При заповненні анкети позичальника просять вказати контактні номери близьких друзів або родичів для «екстреної зв’язку». Нібито на той випадок, якщо співробітники організації не зможуть додзвонитися до позичальника. Насправді на зазначені номери служба безпеки МФО дзвонить під час розгляду заявки з метою перевірки позичальника та наданих ним даних.

У родичів і друзів запитують про особисті якості позичальника, часто той просить гроші в борг, завжди повертає, постійна у нього робота і т. п.
Розповідають про те, що їх знайомий звернувся за отриманням мікропозик, запитують, чи можна йому довіряти, чи він зможе розплатитися з заборгованістю і т. д.

Серед мікрофінансових організацій, які телефонують контактним особам можна виділити онлайн МФО та компанії, що кредитують готівкою в офісі: ШвидкоГроші, ІдеаБанк та інші.

При яких умовах дзвонять на роботу? Навіщо?

Контрольний дзвінок роботодавцю, у відділ кадрів або хоча б колезі по роботі — перевірка, без якої не обходиться отримання позики практично ні в одній організації, яка видає невеликі микрозаймы готівкою в офісах обслуговування.

Співробітники служби безпеки МФО запитують, чи дійсно працює позичальник в даній організації, дізнаються його посада і стаж, рівень зарплати, дату наступної виплати. Завдяки цим відомостям мікрофінансова організація запросто викриє обман позичальника, якщо такий мав місце бути.

Перевірка покликана виявити працевлаштування позичальника, платоспроможність і рівень зарплати, дізнатися, чи зможе клієнт своєчасно повернути заборгованість, чи вистачить йому зарплати для погашення позики і т. д.

Як МФО може перевірити дохід?

Перевірка доходу здійснюється за допомогою дзвінків колегам по роботі, в бухгалтерію або безпосередньому роботодавцю.

Дохід можна перевірити за номером ІПН через запит в Пенсійний Фонд, а також в податкову інспекцію. Знаючи пенсійні відрахування, можна легко розрахувати середній дохід позичальника по місяцях. Такий варіант підійде тільки в тому випадку, якщо у позичальника офіційна робота.

Якщо ж потенційний клієнт працює без офіційного пристрою, тоді МФО залишається один варіант, як можна дізнатися дохід — дзвінки на роботу або близьким друзям/родичам позичальника.

Третій варіант — запросити довідку про зарплату. Це самий тривалий і «нудний» спосіб дізнатися дохід потенційного клієнта, але і самий правдивий.

См.також: 2 причини взяти онлайн-кредит у Mycredit
Перевірка судимість, запит в психоневрологічний диспансер

Кожна поважаюча себе мікрофінансова організація другим справою перевіряє позичальника на наявність непогашених судимостей. У більшості випадків клієнтам, у яких були або є проблеми з законом, відмовляють у наданні позики, що дивно. В теорії, людина, який зазнав відповідне покарання у вигляді тюремного ув’язнення або виправних (інших) робіт і т. д., вважається повністю «чистим» перед законом і суспільством.

На практиці все інакше. Мікрофінансові організації не хочуть кредитувати таких громадян, не кажучи вже про банки. Більше шансів отримати відмову у потенційних клієнтів, які були засуджені за економічні злочини і шахрайство різного роду. У цьому випадку про отримання позики можна забути назавжди.
Більш лояльно компанії ставляться до клієнтів з незначними порушеннями (дрібне хуліганство, бійка і т. д.)

Відповідний запит МФО подається і в психоневрологічний диспансер за місцем прописки або постійного місця проживання позичальника. Це потрібно для того, щоб дізнатися, чи не перебуває позичальник на обліку. Якщо складається, то в позику йому відмовлять беззастережно. Хоча на обліку можуть стояти не тільки психічно нездорові, неврівноважені люди, але і громадяни з нешкідливим порушенням сну, безсоння і т. д.

Як відбувається очна співбесіда з позичальником?

Основной метою такої перевірки є протидія шахрайству при оформленні онлайн позик. Ідентифікувати позичальника через інтернет досить складно, тому такий великий відсоток отримання позик підставними особами.

Щоб мінімізувати ризики і не видати позику за чужим паспортом, співробітники МФО дзвонять потенційним клієнтам і задають навідні запитання за паспортними даними, кредитної історії позичальника, місцем його роботи і т. д. Якщо людина забариться, буде нервувати, відповідати з затримкою, то в позику йому відмовлять, запідозривши недобре.

Такі розмови записуються і служать згодом доказом оформлення позики саме позичальником. Справа в тому, що деякі клієнти МФО намагаються уникнути відповідальності, кажучи, що це не вони оформили мікрокредит, а якісь сторонні люди взяли позику на їх ім’я.

У половині випадків так і відбувається. Решту 50% позичальників нахабно брешуть, щоб не повертати борг. Щоб довести зворотне, МФО дзвонять позичальників на стадії розгляду, запитують по телефону ПІБ, засвідчуються, дійсно звертався позичальник за позикою в таку-то організацію, заповнював він заявку, на яку суму і т. д.

Останнім часом МФО не тільки стали дзвонити на телефони позичальників, але і зв’язуватися з ними через skype, щоб взагалі не було ніяких сумнівів з приводу особистості клієнта. У такому випадку співробітник МФО буде чітко бачити обличчя позичальника через Web-камеру і ідентифікація клієнта в цьому випадку буде 100%.

Запит на надання фотографій паспорта та картки

В активі дистанційних мікрофінансових організацій значиться саме ця перевірка. Щоб ідентифікувати позичальника, компанія просить завантажити в особистий кабінет фото або кольоровий скан паспорта, банківської картки, на яку згодом перерахують гроші.

Таку процедуру можна уникнути, вибравши отримання позики на банківський рахунок або готівкою через систему переказів. У цьому випадку смошеннічать практично нереально. А от інші способи отримання грошей небезпечні.
МФО в обов’язковому порядку роблять запити в паспортний стіл, а також до стільниковим операторам, щоб перевірити, на кого оформлена сім-карта.

Як швидко і без проблем оформити позику?

Щоб мінімізувати час на розгляд та додаткові перевірки, позичальникові потрібно вибирати ті організації, які приймають рішення за рахунок скоринг-перевірки і не мають додаткових перевірок (не просять документи, не дзвонять і т. д.)

Напоминаем, Вы можете воспользоваться Facebook ботом для подбора кредита:
Эксперт по Кредитам

Cтоит прочитать

Услуга «кредит за откат»: спасение или начало конца?

Если верить статистике, большая часть дорогих приобретений берётся покупателями в кредит, а задолженность перед разными финансовыми учреждениями имеется у каждого 3-го гражданина Украины. В ходе оформлении договора нередко случаются разногласия, поскольку далеко не все украинцы соответствуют требованиям кредитующих структур (будь ...

Микрозайм от МФО — лучше, чем в банке?

Каждый из нас пытается тщательно планировать свой бюджет и взвешенно принимать решения о тех или иных расходах. Но никто не застрахован от обстоятельств, когда средства становятся нужными внезапно и в срочном порядке. Это может быть неожиданная поломка автомобиля, возможность выгодно ...

Кредитование при карантине с коронавирусом

Мы уже ранее рассказывали о том, что произойдет, если Вы не будете гасить кредит с образованием просрочки. Штрафные санкции за потребительский кредит во время карантина отменены Граждане Украины, у которых есть потребительский кредит и нарушившие условия договора с 1 марта ...

Чем грозит просрочка по кредиту

Просроченный кредит — ситуация вполне обыденная и частая. Статистика гласит, что в Украине количество невозвратов по кредитным договорам растёт с каждым годом. Несмотря на относительную простоту заключения кредитного договора с банком, или, что ещё проще, с МФО, гарантировать отсутствие форс-мажорных ...

  • КРЕДИТ НА КАРТУ
  • ПЕРВЫЙ БЕСПЛАТНЫЙ
  • КРЕДИТ ОНЛАЙН
  • КРЕДИТНАЯ КАРТА
Сколько денег вам нужно?
3 грн
15000 грн
+
На какой период?
1 мес
12 мес
+

Сумма:

Период:
Предложения:

Сколько денег вам нужно?
10 грн
10000 грн
+
На какой период?
1 дн
45 дн
+

Сумма:

Период:
Предложения:

Сколько денег вам нужно?
3 грн
200000 грн
+
На какой период?
1 мес
12 мес
+

Сумма:

Период:
Предложения:

Сколько денег вам нужно?
200 грн
200000 грн
+
На какой период?
1 мес
12 мес
+

Сумма:

Период:
Предложения: